مشاهدة أفلام مباشر اضغط هنا

العودة   نسوانجي - افلام سكس, صور سكس, قصص سكس عربي, سكس محارم > منتدي قصص سكس > قصص مثليين وشواذ الاغتصاب والسادية
التعليمـــات قائمة الأعضاء التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة

Tags H1 to H6

نسوانجي - افلام سكس, صور سكس, قصص سكس عربي, سكس محارم

سالب بنوتى سليف بحب البس كلوتات وقمصان نوم

سالب بنوتى سليف بحب البس كلوتات وقمصان نوم

قديم 02-26-2017, 06:04 PM
admin admin غير متواجد حالياً
Administrator

افتراضي سالب بنوتى سليف بحب البس كلوتات وقمصان نوم

انا سالب بنوتى سليف بحب البس كلوتات وقمصان نوم امى وسنتينات اختى وبحب اتشتم وبحب اتربط واتعذب من حلمات صدرى قوى ويتعلق مشابك فى حلماتى وبموت فى جلد الطيز بالخرزانه عندى خرزانه شمع زى الكرباج الجلده بتورم طيزى ولو اتوجعت قوى من الضرب ومن وجع حلمات صدرى ولوطلبت الرحمه انضرب قلم على وشى ويزيد الضرب والشتيمه ويكتبلى على طيزى بالروج بتاع امى شرموطه
ونفسى امى واختى يشوفوا صورى وانا بكلوت وسنتيان اختى يعرفوا انى شرموطه واختى تجيب واد من بتوع كمال الاجسام علشان ينكنى ويعذبنى وانا لابسه سنتينها الاسود وكلوت امى الفتله الاسود وقميص نوم امى حرير اسود لحد طيزى واختى تربط ايديا وراء ظهرى وهو يدخل عليا يمسكنى من حلمات صدرى ويقرصهم جامد ويشدنى منهم ويشلنى من حلماتى لفوق وانا اتوجع ويقولى هكبرلك صدرك واخليه زى صدر اخوتك علشان صدرك يملئ السنتيان يا لبوه ويروح نازل على حلمات صدرى ببقه مصصها وشنبه يشوكنى فى صدرى ويمشى لسانه على الحلمه ولما تقف قوى يروح عضضها جامد وانا اصوت اااااه ااااااه الحقينى يا ماما ااااااااه يا ماما وامى تدخل ومعاها خرزانه شمع وتجلد طيزى وتقولى مش انتى اللى عايزه تتناكى يا شرموطه مسمعش حسك وتقوله مش هوصيك على الشرموطه ده عايزاك تجبلها الدوره من طيزها والواد يقولها ده شرموطتى هجبلها الدوره وهكبرلها صدرها و يجيب مشابك ويعلقهم فى حلماتى اصرخ ااااه اااااى بتوجع يروح ضربنى قلم جامد على وشى ويقولى هو انتى لسه شوفتى وجع يا كس امك وانا اصوت ااااه اااااه وهو يروح منيمنى على السرير وحاطط مخده تحت طيزى علشان طيزى تترفع ويروح جالد طيزى بالخرزانه وانا اصوت اااااااه اااااااااه ااااى وهو يقولى لازم اسخن طيزى يا لبوه ويحاول يدخل زبره فى طيزى ميرداش يدخل امى تقوله استنى وتجيب ازازه الزيت من المطبخ وتدهن زبره زيت وتدهن طيزى زيت وتدخل فى خرم طيزى زيت كتير ويروح مدخل زبره مره واحده جامد وانا اااااااااه ااااااه وامى تقولى صوت يا مره صوت يا متناكه تروح قلعه الكلوت اللى هى لابساه وتحشره فى بقى وهو مليان افرازات علشان صوتى مش يطلع وانا اعيط واتوجع واختى تصورنى وانا بتناك وتروح اختى كاتبه بالروج على فلقه طيزى متناكه والفلقه التانيه شرموطه وهو يفضل ينيك طيزى لحد ما تجيب دم كتير وتلبسنى اولوز من بتوعها